Świadczenia medyczne

Położnictwo i ginekologia

Oferuję:

• przygotowanie do ciąży i porodu,
  • nadzór nad ciążą prawidłową,
  • prowadzenie ciąży powikłanej,
  • USG 3D I 4D
  • certyfikowane badanie prenatalne pierwszego trymestru ciąży (obliczanie ryzyka chorób genetycznych zespołu Downa, ocena anatomii)

Badania "USG  położnicze i ginekologiczne" wykonuję na aparacie Voluson S10 Exp (Expert) będącym jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie narzędzi obrazowania. Badania prowadzę wg standardów PTG, wydaję opisowe wyniki.

• badania ginekologiczne, diagnostyka i leczenie schorzeń ginekologicznych w tym chorób przenoszonych drogą płciową
  • nowoczesna antykoncepcja

Antykoncepcja „szyta na miarę”.. „bo każda z Pań jest inna”. Oferuję rzetelne poradnictwo i indywidualny dobór metody z uwzględnieniem stanu zdrowia, przeciwskazań, wskazań, skuteczności, drogi podania, czasu trwania  i odwracalności metody a przede wszystkim potrzeb każdej Pacjentki.  W praktyce to indywidualny dobór tabletki, plastrów, spray’u, wkładki domacicznej, implanty, iniekcje...

• terapia hormonalna okresu okołomenopauzalnego i menopauzy
  • diagnostyka i leczenie niepłodności
  • diagnostyka i leczenie nieprawidłowych krwawień
  • profilaktyka zakażeń HPV – szczepienia ochronne
  • profilaktyka raka szyjki macicy – badania cytologiczne
  • obniżenie narządu rodnego - wypadanie pochwy i macicy
  • pęcherz nadreaktywny
  • etc.

Świadczę również kwalifikacje do leczenia operacyjnego i zabiegów ginekologicznych, które realizuję następnie w WCSKJ. Uzupełnieniem oferty są badania cytologiczne i porady ginekologiczne.

Badania urodynamiczne

Obok kompleksowej ambulatoryjnej opieki położniczo-ginekologicznej realizowanej przeze mnie zgodnie z profilem specjalizacji  oferuję Paniom:

• diagnostykę nietrzymania moczu,
  • BADANIA URODYNAMICZNE
  • kwalifikacja do leczenia operacyjnego
  • diagnostykę zaburzeń statyki narządu rodnego (obniżenie/wypadanie ścian pochwy i macicy)
  • USG dna miednicy (PFS)
  • EMG BIOFEEDBACK – specjalistyczny trening mięśni dna miednicy oraz zwieraczy pod kontrolą elektromiografii pozwalającej na uzyskanie świadomej kontroli nad ich pracą.

Tylko wieloobszarowa rzetelna ocena tych zaburzeń obejmująca wywiad, badanie przedmiotowe, próby prowokacyjne, ultrasonografię, a dla złożonych przypadków badania urodynamiczne, pozwala obiektywnie i precyzyjnie ustalić charakter i przyczynę tych wstydliwych schorzeń. Z kolei właściwa diagnoza jest kluczem do ustalenia strategii optymalnego postępowania, dającego największe szanse na wyleczenie i minimalizację powikłań.

Serdecznie zapraszam
Leszek Kłyszejko